Онлайн магазин Imaginarium
+359 2 874 11 25 Всеки ден от 10:00 до 22:00 часа
Кошница

Можем да Ви помогнем!

Имате ли въпроси относно
SuperPaquito?

Често задавани въпроси (FAQ)

Тук ще намерите отговорите на най-често задаваните въпроси относно SuperPaquito

- Не се свързва с WiFi устройството:Прочетете повече...

- Забравил съм паролата (шаблона) за родителския контрол и Superpaquito се блокира.:Прочетете повече...

- Искам да възстановя началните настройки на моя SuperPaquito.:Прочетете повече...

- Възстановяване на фабричната настройка:Прочетете повече...

- Екранът изгасва след много кратко време:Прочетете повече...

- Появява се следната грешка: "Не може да се установи надеждна връзка за данни със сървъра" в Google Play.:Прочетете повече...

- Децата не могат да изпращат или да получават електронна поща.:Прочетете повече...

- Батерията на моят Superpaquito не се зарежда.:Прочетете повече...

- Какво да направя, ако Superpaquito блокира в някое приложение?:Прочетете повече...

- "Не мога да изляза от дадена игра и трябва да изгася таблета, за да изляза" :Прочетете повече...

- Устройството загрява:Прочетете повече...

- Кога да актуализирам фърмуера на моя SuperPaquito?:Прочетете повече...

- Може ли да се актуализира фърмуера на един Superpaquito с компютър Mac?:Прочетете повече...

- С колко GB мога да увелича паметта на моя SuperPaquito чрез SD карта?:Прочетете повече...

Свържете се с нас

Ако имате нужда от помощ по други въпроси или Ви е необходимо нашето съдействие за първоначалната конфигурация на Вашия SuperPaquito, можете да ни изпратите имейл, като попълните формуляра. Наш специалист ще се свърже с Вас най-късно до 48 (работни) часа.

Технически сервиз

Вашият SuperPaquito се нуждае от ремонт?

Не се притеснявайте, ние ще Ви помогнем да намерите решение. Препоръчваме Ви първо да прегледате списъка с Често задавани въпроси (FAQ), може би проблемът е много по-прост, отколкото си мислите.


Но ако все пак Вашият SuperPaquito се нуждае от ремонт!Трябва само да го занесете в някой от нашите магазини заедно с касовата бележка. Нашите експерти ще преценят дали трябва да го изпратят в сервиз или да отстранят проблема в магазина. Ще го поверим на специалистите от Техническия сервиз, а преди да започнем каквато и да е поправка, ще се свържем с Вас и ще Ви информираме за цената. След ремонта можете да изберете дали да го получите в най-близкия магазин.


За всякакви други въпроси относно техническия сервиз, моля, изпратете ни имейл, като попълните формуляра и ние ще се свържем с Вас.

Изпратете ни Вашия имейл



Какъв вид въпрос имате?*





* Задължителни полета

Помощ при покупката

Imaginarium

Най-търсеното

Imaginarium по света

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

ТРАНСПОРТ*

*Можете да получите вашата онлайн поръчка гратис във всеки един от трите магазина на Imaginarium в София

БЕЗПЛАТНАДОСТАВКА

*Можете да получите вашата онлайн поръчка гратис във всеки един от трите магазина на Imaginarium в София

COPYRIGHT 2015 © - IMAGINARIUM S.A.